Tagi

,

Strasznie podobają mi się te spódniczki TUTU dostępne na allegro, długo czytałam i zastanawiałam się jak ją w końcu zrobić. Tiul został kupiony i czekał na moją decyzję, aż w końcu wybrałam i zrobiłam spódniczkę dla mojej Emilki. Do wykonania spódnicy nie potrzebna jest maszyna do szycia a jak ją wykonać czytaj dalej ….

DSC_0397

Do zrobienia spódniczki potrzeba:

  • TIUL FIOLETOWY
  • TIUL FUKSJA
  • OPASKA (u mnie zakupiona w PEPCO, są również dostępne taśmy ażurowane lub opaski na allegro)

DSC_0392

Z tiulu wycinamy prostokąty w zależności od długości spódnicy. Wymiary prostokątów to długość 2x długość spódnicy a szerokość u mnie 6 cm. Prostokątów wycinamy tyle  ile oczek w opasce. U mnie po 47 sztuk z obydwu odcieni. Prostokąty składamy na pół i przewlekamy przez dziurkę w opasce po czym przez przewleczony fragment przeciągamy końce prostokąta i tworzymy supełek. Najwięcej pracy jest przy wycinaniu prostokątów potem idzie już szybko. Polecam dla każdego kto nie ma maszyny do szycia. Spódniczka wygląda znacznie ładniej niż na zdjęciu.

DSC_0393

