Tagi

,

Inspirację na taką opasko-chustkę zaczerpnęłam z blogu House of cotton. Na stronie można również zamówić materiał. Ja użyłam pozostałości materiału przeznaczonego na czapę na ryby dla męża, także i Emilka już może na ryby śmiało jechać 😉 .

DSC_0405Do uszycia opasko-chustki potrzeba:

  • DZIANINA DRESOWA BAWEŁNIANA KRATA (kwadrat 32x32cm)
  • DZIANINA DRESOWA BAWEŁNIANA KRATA (prostokąt na obszycie rozciągniętej gumki + zapas na szwy)
  • GRUBA GUMKA ok. 15 CM DŁUGOŚCI

DSC_0395

Na początku zszywamy prostokąt prawą stroną do prawej, przekładamy na właściwą stronę i umieszczamy w tunelu gumkę. Przyczepiamy początek i koniec szpilkami aby nie uciekła. Kwadrat obrębiamy z dwóch stron od przodu głowy i tyłu. Boki składamy w harmonijkę i przypinamy do gumki. Tunelik podwijamy tak żeby nie było widać brzegu i nakładamy na harmonijkę. Wszystko zszywamy razem, tak samo postępujemy z drugą stroną. Ja użyłam dość grubego materiału czego nie polecam, ciężko jest przeszyć harmonijkę. Nie opisuje dokładnie czynności tylko odwołuję się do bloga House of cotton. Tu macie wszystko krok po kroku jak wykonać.

DSC_0406

