Tagi

, , , , , , ,

Jak lubicie kremowe serki do smarowania, to ten na pewno przypadnie wam do gustu. Jest bardzo smaczny i zdrowy, przekonajcie się sami. Można zrobić rożne warianty smakowe, czyli co kto lubi.

DSC_0460Składniki:

  • 2 jogurty greckie (u mnie OSM Piaski, bardzo gęsty i bez zawartości mleka w proszku)
  • dowolne zioła (u mnie pęczek szczypiorku z małymi cebulkami, ząbek czosnku, garść koperku i pietruszki – mrożone bo akurat świeżych nie miałam)
  • sól, pieprz do smaku lub inne przyprawy

DSC_0454

Zioła drobno kroimy i mieszamy z jogurtem, doprawiamy do smaku. Tetrę składamy podwójnie i układamy na sicie. Na tetrę wykładamy jogurt i ścisło związujemy. Wieszamy najlepiej nad zlewem na około 12 godzin aby obciekło. Ja jeszcze ręcznie pomagałam wyciskanie aby szybciej było. Po tym czasie przekładamy do miseczki i wstawiamy do lodówki. W sumie mozna już konsumować, najlepiej smakuje ze świeżutkim, chrupiącym chlebem.

