Tagi

, , ,

Ostatnio postanowiłam Emilce sama robić musy, jak na razie ciężko ją przerzucić na nie gdyż nie są one takie słodkie jak te ze sklepu. Ale próbujemy dalej. Zrobiłam dwa rodzaje marchew, jabłko i marchew, jabłko, truskawka.

20160115_180650

Składniki:

  • 5-6 marchwi
  • 1-2 jabłka
  • garść truskawek

Marchew ugotowałam na parze razem z jabłkami, a następnie zblendowałam. Truskawki rozdrobniłam na miazgę. Jabłka z marchwią podzieliłam na pół, do jednej dodałam truskawki. Można dosłodzić np. miodem. Wszystkie musy przełożyłam do opakowań przy pomocy dużej strzykawki (zdecydowanie tańsza alternatywa do specjalnego sprzętu co reklamuje ta firma). Opakowania te kupiłam na allegro, są one wielokrotnego użytku, bardzo dobrze się domywają i są lekko prześwitujące, więc widać co mamy w środku. Musy można robić w większej ilości gdyż jedno opakowanie zawiera 10 sztuk torebek. Przygotowane musy wtedy chowamy do zamrażarki i wyciągamy dzień przed spożyciem do lodówki aby się rozmroziły. Polecam takie rozwiązanie.

