Tagi

, , , , , , ,

Pierwszy raz jadłam kiedyś na sylwestrze u znajomych, ale nie pamiętam co dokładnie zawierała ta sałatka. Smakowała mi i dlatego postanowiłam sama zrobić. Długo nie mogłam się przekonać, aż pewnego wieczoru stwierdziłam, że to ten dzień i kupiłam zupkę chińską VIFON kurczak curry. Sałatka jest bardzo dobra i może długo postać. Nadaje się i na większą imprezę i do pracy, polecam ;).

Sałatka z zupką chińskąSkładniki:

  • 1 zupka chińska
  • ogórek długi
  • szczypiorek
  • 1 papryka czerwona
  • 1-2 pomidory
  • pół puszki kukurydzy
  • 1-2 łyżki majonezu
  • ewentualnie sól i pieprz do smaku (jak nie dodajemy przypraw z zupki)

Warzywa myjemy i kroimy w kostkę, dodajemy odciśniętą kukurydzę oraz posiekany szczypiorek. Do warzyw dodajemy pognieciony makaron, przyprawy (oprócz tłuszczu) oraz majonez. Mieszamy i odstawiamy na około godzinę, aż makaron zmięknie.

