Tagi

,

Chciałam Emilce kupić taki namiot, ale jak zobaczyłam ceny to się za głowę złapałam. Przeanalizowałam, że łatwiej i taniej będzie samemu zrobić. No i proszę takie oto tipi powstało 😉 Nie robiłam zdjęć w trakcie szycia więc odsyłam do strony z DIY.

Wykroiłam je i uszyłam zgodnie z tutorialem na stronie TWOJE DIY. Dodatkowo zrobiłam okienko żeby można było przez nie wyglądać ;). Jakbym miała jeszcze raz robić to chyba bym jeszcze zamek wszyła. A jak ktoś chce okienko to niech najpierw je obszyje, kiedy jeszcze trójkąty nie są zszyte, bo ja jak zwykle nie pomyślałam a potem mi materiał uciekał i ciężko się szyło. U mnie szyte było partiami gdyż maszyna nie chciała współpracować. Ale przy dobrych wiatrach to kilka godzin i uszyte 😉

Cena na allegro waha się od 210-350 zł, ja wydałam całe: 56zł.

  • 36 zł za 4mb materiału (wystarczyłoby 3mb)
  • 4 kijki 1.8m (powinno być 2m ale nie mogłam znaleźć) około 20 zł

